mandag den 28. marts 2016

28. marts 2016 Påskeferie.

Vi har haft en rigtig dejlig påskeferie. 
Javsen har fået plantet en masse nye juletræer og vi har haft børn og børnebørn på besøg.Og så har vi været til det yngste barnebarns 1 års fødselsdag, hvor går tiden hurtigt.
I dag nåede jeg lidt i haven. Vejret var ok, men der blæste og her til aften kom der til at regne lidt. Det er nu helt ok, for jeg har plantet alle de nye påskeklokker og de har bestemt godt af lidt vand.
Jeg har fået lidt flere påskeklokker. Det var så heldigt, at der var en i Lemvig, der havde en hel masse flotte til salg og Lemvig er  tæt på højskolen, så det kunne jeg jo ikke sige nej til :-)

Man kan nu godt se, at foråret er kommet.

Krokus ved avnbøg.


Vintergækker og erantis i bregnebedet.

En dejlig anemone fra Blomstertøsens Have.

En af de nye påskeklokker.

I morgen, går turen for sidste gang til højskolen.
Jeg har haft et godt ophold, men det bliver nu dejligt, at komme hjem.
God uge til jer alle.

4 kommentarer:

  1. Ja det er nok rart at være hjemme på fuld tid igen.
    Du er heldig at kunne købe påskeklokker i Lemvig, jeg har jo set billeder af dem på fb. Lækre er de.

    SvarSlet
  2. Det bliver rart at komme hjem igen...ude godt, men hjemme bedst :) I særdeleshed, når man har en have :)
    Det ser rigtig flot ud med alle de vintergækker og erantis i dit bregnebed. Smukt.

    SvarSlet
  3. Hej Lene. Det ser bare rigtig forårsagtigt ud i jeres have. Det er nogle dejlige farver på blomsterne. Spændende med alle de påskeklokker.

    SvarSlet
  4. Dit bregnebed med alle erantis'ne og vintergækkerne ser bare så flot ud. Skønt med nye påskeklokker, dem kan man ikke få for mange af.
    Ja, det bliver skønt at kommer hjem igen, nu sker der jo også så meget i haven.

    SvarSlet